Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne www.sbextreme.si (v nadaljevanju ponudnik), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna prodajalna www.sbextreme.si je prodajalna športne opreme.

Opredelitev pojmov: ponudnik je SB Ekstrem d.o.o., Pohorska ulica 28, Zgornja Polskava uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

Z oddajo naročila se kupec strinja, da bo naročene artikle tudi plačal.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• g) način plačila in dostave,
• h) časovno veljavnost ponudbe,
• i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Sklenitev pogodbe

Oddano spletno naročilo velja kot sklenjena pogodba na daljavo o nakupu/prodaji blaga, ki je na voljo v spletni trgovini www.sbextreme.si. Kupec pogodbo (potrdilo o naročilu skupaj z vsemi podakti o naročilu ter sporočilom o možnosti vračila blaga) prejme na naveden elektronski naslov ob naročilu. Prodajalec hrani pogodbo (potrdilo o naročilu) na svojem naslovu in ga ob zahtevi kupca s pisnim sporočilom na elektronski naslov info@probike.si le-temu tudi predloži v elektronski obliki na naslov iz katerega je bila zahteva poslana.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • s plačilnimi karticami Maestro, Mastercard, Visa, Diners
  • s plačilnim sistemom Paypal
  • z nakazilom na račun upravitelja (po ponudbi / predračunu)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV in so zapisane v EUR.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Vse cene v spletni trgovini www.sbextreme.si so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV.

Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.

Vrednost zneska z DDV in strošek poštnine sta razvidna v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, oz. izpolniti obrazec za vračilo najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@probike.si. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu.Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupnino podjetje vrne kupcu nemudoma ali najkasneje 14 dni po prejetem obvestilu (obrazcu) kupca , da odstopa od pogodbe.

Kupec naročenega blaga ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral izdelek iz originalne embalaže,
  • uporabljen izdelek,
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.

Dostava

Vsa naročila v naši spletni trgovini odpošiljamo v najkrajšem možnem času. Če na spletni strani piše da je artikel na zalogi, jih odpošljemo še isti dan, v kolikor svoje naročilo oddate do 16. ure. V nasprotnem primeru piše da ni na zalogi, ali pa piše v kolikšnem času je dobavljiv. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk kupljenih pri nas je Pošta Slovenije, ter dostavna služba GLS.

V kolikor vaše naročilo znaša 79 € ali več, je poštnina za Slovenijo brezplačna!

Dostavna služba bo paket dostavila praviloma v dopoldanskih urah.

Cena dostave velja za področje Slovenije.

Stroški dostave

Blago pošiljamo preko hitre pošte DPD, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Cena dostave za področje Slovenije se zaračuna po veljavnem ceniku DPD hitre pošte za poslovne pakete. V primeru dostave v drugo državo stroške dostave obračunamo ob prejemu naročila.

Cena dostave, izpisana v postopku potrditve naročila, ne vsebuje stroške odkupnine, ki je navedena zgoraj.

Slovenija5,00€
Hrvaška10,00€
Srbija32,00€
Avstrija, Nemcija, Luksemburg, Nizozemska, Belgija15,00€
Italija, Danska15,00€
Madžarska, Francija, Poljska, Češka, Slovaška, GBR, Litva20,00€
Romunija, Španija, Švedska, Estonija, Latvija, Finska25,00€
Portugalska, Švica, Grčija, Irska, Turčija25,00€
Bolgarija, Norveška28,00€


Tehnični koraki, ki vodijo v sklenitev pogodbe - Navodila za nakupovanje

1. V spletni trgovini lahko kupite izdelke, ki jih imamo trenutno na zalogi. Občasno se lahko zgodi, da izdelka v času naročila ni več na zalogi. V kolikor izdelka ni na zalogi, vas o tem nemudoma obvestimo po prejemu potrdila o naročilu. Če želite preveriti ali je izdelek na zalogi, nas pokličite na tel. številko 059/25 90 40 in preverite kdaj bo izdelek na voljo.

2. Če želite izdelek naročiti, izberite izdelek, barvo in velikost ter kliknete na »V KOŠARICO«. Izdelek bo dodan v nakupovalno košarico.

3. Ko ste dodali izdelek v nakupovalno košarico vam bo v »KOŠARICI« izpisalo stanje košarice. Če želite kupovati naprej, kliknite na izdelek, ki vam je zanimiv in ponovite postopek

4. Izdelki, ki ste jih že dodali v vašo nakupovalno košarico, bodo tam ostali, dokler naročilo ne bo dokončano ali ne boste izdelkov odstranili iz košarice. Brez težav lahko iščete izdelke dalje in jih dodajate v nakupovalno košarico. Za dostop do vaše nakupovalne košarice kliknite na povezavo »V KOŠARICO« ali »NA BLAGAJNO« na kateri koli strani levo spodaj.

5. Ko imate v nakupovalni košarici izdelke, ki jih želite naročiti vpišete svoje podatke in želeni način plačila ter dostave.

6. Ko vpišete vse podatke se vam bodo prikazali vsi podatki o naročilu. Če želite nakup zaključiti, kliknite »POTRDI NAROČILO« in podatki o naročilu vam bodo poslani na naveden elektronski naslov in k našim svetovalcem.

Vaše naročilo je končano.

Prejeli boste e-sporočilo, ki bo potrdilo vaše naročilo. Potrudili se bomo, da boste čim prej prejeli naročene izdelke. Če imate kakršno koli vprašanje v zvezi z naročilom nas pokličite na tel. Štev. 059/ 25 90 40

Podatki o naročilu bodo shranjeni tudi na sedežu podjetja ŠC Gondola d.o.o.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav :

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupen znesek celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna skupen znesek tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.


Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbe imajo splošno garancijo 12 mesecev. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo, je le ta vključena v opisu artikla ( v tem primeru se doba 12 mesecev izniči).

Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

Veljavnost akcijske ponudbe

Rok veljavnosti akcije je naveden ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV, razen izdelki, pri katerih je izrecno napisano, da cene ne vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Varnost osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le-ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene kot pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnikov spletnega nakupovalnega centra v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Arhiviranje pogodb: Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo so je trajno shranjene na sedežu podjetja in sicer na naslovu, ŠC Gondola d.o.o., Pohorska ulica 28, 2314 Zg. Polskava.
Na zahtevo kupca/potrošnika mu le to tudi posredujemo.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
• pošiljatelj mora biti jasno razviden
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
• željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati imeti pa mora možnost pritožbe

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Reševanje potrošniških sporov

Za reševanje izvensodnih potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca.
Povezava do spletnega reševanja potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL.

V primeru sodnega spora je pristojno okrajno sodišče v Mariboru.

Jezik

Vse strani so v slovenskem jeziku. Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov info@probike.si ali na telefonsko številko 059 25 90 40

Varnost in kakovost

Za plačilo lahko uporabiš bančno nakazilo, kreditno kartico ali PayPal.

Pridobi 10€!

Prijavi se na naše novice in podarimo ti bon v vrednosti 10 €!

Brezplačna prijava!